Informacje o Viacom International Media Networks
title="'Unternehmensinfo"

Viacom International Media Networks w Polsce

Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio kanały telewizyjne Nickelodeon, Nickelodeon HD, Nick Jr., MTV, VH1, VIVA, Comedy Central, Comedy Central Family oraz Paramount Channel HD. Dopełnieniem linearnej oferty są aplikacje (m.in. MTV Play i Nickelodeon Play) oraz witryny internetowe oferujące łącznie ponad 700 godzin treści wideo, 100 gier i 50 000 teledysków.
Globalnie spółka jest częścią koncernu Viacom.

Nickelodeon

Nickelodeon to kanał dziecięcy przygotowany specjalnie na polski rynek. Oferta stacji została starannie dobrana do zainteresowań dzieci w wieku 4-12 lat. Dla najmłodszych emitowane są poranne pasma z animacjami o treściach edukacyjnych, jak np. "Dora poznaje świat”. Z myślą o starszych dzieciach i młodzieży Nickelodeon prezentuje pełne humoru kreskówki: "Pingwiny z Madagaskaru", "SpongeBob Kanciastoporty" i seriale fabularne. Stacja ruszyła 10 lipca 2008 r. Programy są prezentowane w panoramicznym formacie 16:9.

http://www.nick.com.pl/
https://www.facebook.com/nickelodeonpolska
https://www.instagram.com/nickelodeonpolska

Grupa docelowa: dzieci 4-12 lat
Liczba gospodarstw domowych w zasięgu: 6,7 mln
Operatorzy: NC+, Cyfrowy Polsat, UPC, Multimedia Polska, Vectra, Toya, Netia, INEA, Play NOW

Nick Jr.

Nick Jr. to kanał skierowany do najmłodszych widzów w wieku od 2 do 5 lat oraz ich rodziców. Na antenie stacji można obejrzeć interaktywne, pobudzające wyobraźnię bajki, które łączą zabawę z edukacją, takie jak „Bąbelkowy świat gupików” i „Małe czarodziejki”. Emitowane kreskówki nie tylko bawią, ale również w nowoczesny sposób uczą m.in. podstaw języka angielskiego czy wzorów matematycznych. Nick Jr. nadaje w języku polskim 24 godziny na dobę.

http://www.nick.com.pl/kanaly/20
https://www.facebook.com/NickJrPolska

Grupa docelowa: dzieci 2-5 lat
Liczba gospodarstw domowych w zasięgu: 4,2 mln
Operatorzy: NC+, Cyfrowy Polsat, UPC, Multimedia Polska, Toya, Netia, INEA, Play NOW/pakiet KIDS

Nickelodeon HD

Nickelodeon HD to trzecia stacja z rodziny kanałów dziecięcych Nickelodeon w ofercie Viacom International Media Networks w Polsce obok Nickelodeon i Nick Jr.. Kanał wystartował w październiku 2011 roku i jest dwunastą stacją w bogatej ofercie grupy. Nickelodeon HD to pierwszy młodzieżowy kanał high-definition w Polsce. Młodzi widzowie znajdą tu najlepsze seriale oraz animacje znane ze światowej oferty Nickelodeona po raz pierwszy w Polsce zaprezentowane w jakości HD.

Grupa docelowa: dzieci 4-12 lat
Liczba gospodarstw domowych w zasięgu: 4,4 mln
Operatorzy: NC+, Cyfrowy Polsat, UPC, Multimedia Polska, Vectra, Toya, Netia, INEA

MTV

MTV to jedna z najważniejszych marek medialnych świata, która wyznacza trendy w popkulturze i rozrywce. Multimedialna oferta stacji skierowana jest przede wszystkim do osób między 13 a 29 rokiem życia. Obejmuje stację telewizyjną MTV Polska, plaftormę online (www.mtv.pl), media społecznościowe i aplikację mobilną MTV Play. W odpowiedzi na zmiany zachodzące w świadomości głównej grupy odbiorców, tzw. pokolenia milenijnego, MTV wprowadziła nowe propozycje programowe. Stacja skupia się obecnie na programach typu reality show („Warsaw Shore”) oraz randkowych („Ex na plaży”).

http://www.mtv.pl/
https://www.facebook.com/MTVPolska
https://www.instagram.com/mtvpolska_official/
https://twitter.com/mtvpolska

Grupa docelowa: 13-29 lat
Liczba gospodarstw domowych w zasięgu: 6,8 mln
Operatorzy: NC+, Cyfrowy Polsat, UPC, Multimedia Polska, Vectra, Toya, Netia, INEA, Play NOW/pakiet FUN

VH1

VH1 Polska znajduje się w portfolio Viacom International Media Networks już od 2005 roku. Stacja jest skierowana do kobiet i mężczyzn w wieku od 16 do 49 lat, ze szczególnym uwzględnieniem 25-35 latków. Kanał jest kodowany i emitowany w formacie 16:9. W ofercie stacji znajdują się starannie dobrane zagraniczne i polskie teledyski XXI wieku – kultowe przeboje największych gwiazd oraz świeże hity prosto z list przebojów. Od 30 września 2015 r. stacja zyskała nową oprawę graficzną.

http://www.mtv.pl/ramowka/vh1

Grupa docelowa: 16-49 lat
Liczba gospodarstw domowych w zasięgu: 5,1 mln
Operatorzy: NC+, Cyfrowy Polsat, UPC, Multimedia Polska, Vectra, Toya, Netia, INEA, Play NOW/pakiet FUN

VIVA

VIVA to pierwsza polska stacja o profilu muzyczno-rozrywkowym. Od 16 lat dostarcza najlepszą rozrywkę młodej widowni. Obecnie w ofercie programowej kanału można znaleźć wyłącznie teledyski artystów wykonujących muzykę gatunku EDM (electronic dance music). Stacja oferuje takie pasma muzyczne jak VIVA Dance, 100% Dance, VIVA Power Dance, VIVA Dance Mix. Kanał jest dostępny obecnie w większości sieci kablowych w Polsce oraz na platformach cyfrowych.

http://www.viva-tv.pl/
https://www.facebook.com/VIVAPolska

Grupa docelowa: 13-29 lat
Liczba gospodarstw domowych w zasięgu: 8,3 mln
Operatorzy: NC+, Cyfrowy Polsat, UPC, Multimedia Polska, Vectra, Toya, Netia, INEA,

Comedy Central

Comedy Central to najpopularniejszy kanał komediowy stworzony z myślą o wielbicielach dobrego humoru, skierowany do widowni między 16 a 49 rokiem życia. Stacja prezentuje najzabawniejsze seriale, które podbiły serca milionów widzów na całym świecie, m.in. „Teorię wielkiego podrywu” czy „Dwie spłukane dziewczyny”, a także polskie hity komediowe. Comedy Central to także kultowe kreskówki i programy satyryczne. Stacja rozpoczęła nadawanie 19 października 2006 r. Jest dostępna w większości sieci kablowych w Polsce oraz na platformach cyfrowych.

http://www.comedycentral.pl/
https://www.facebook.com/ccpl
https://www.instagram.com/comedycentralpl/

Grupa docelowa: 18-34 lat
Liczba gospodarstw domowych w zasięgu: 6,8 mln
Operatorzy: NC+, Cyfrowy Polsat, UPC, Multimedia Polska, Vectra, Toya, Netia, INEA, Play NOW/pakiet EXTRA

Comedy Central Family

Comedy Central Family to drugi kanał komediowy z portfolio Viacom International Media Networks w Polsce stworzony z myślą o całej rodzinie, a szczególnie o kobietach. Stacja prezentuje serialowe nowości oraz komediowe seriale wszech czasów. W ofercie kanału znajdują się m.in. takie kultowe polskie seriale jak „Niania” czy „Kasia i Tomek”. Tak optymistycznie, ciepło i przyjaźnie jest tylko na Comedy Central Family. Kanał dostępny jest dla abonentów większości platform cyfrowych i operatorów i emitowany jest w formacie 16:9.

www.comedycentralfamily.pl

Grupa docelowa: 18-49 lat (koncentracja na kobietach)
Liczba gospodarstw domowych w zasięgu: 6,3 mln
Operatorzy: NC+, Cyfrowy Polsat, UPC, Multimedia Polska, Vectra, Toya, Netia, INEA

Paramount Channel HD

Paramount Channel HD gwarantuje widzom czystą rozrywkę w amerykańskim stylu. To jedyny kanał filmowy w Polsce grający wyłącznie hity filmowe ze Stanów Zjednoczonych. Wśród nich są zarówno kultowe megaprodukcje tworzące blisko stuletnią historię kina amerykańskiego, jak i najświeższe filmy Hollywood. W ramówce Paramount Channel HD sympatycy dobrego kina zawsze znajdą coś dla siebie. Oferta programowa kanału obejmuje szerokie spektrum gatunków filmowych - od horroru, przez dramat, kino akcji, aż po kino familijne. Kanał Paramount Channel HD oferuje widzom filmy wyłącznie w jakości high-definition.

www.paramountchannel.pl

Liczba gospodarstw domowych w zasięgu: 3,7 mln
Operatorzy: NC+, Cyfrowy Polsat, UPC, Multimedia Polska , Toya, Netia, Play NOW