10. marzec 2016
Rekordowe wyniki oglądalności Nickelodeon

Rekordowe wyniki oglądalności Nickelodeon

Świetnymi wynikami oglądalności Nickelodeon potwierdza swoją pozycję lidera segmentu stacji telewizyjnych dla dzieci. Szybko rośnie również pozycja Nick Jr. wsród najmłodszych widzów.

Kolejny raz stacja Nickelodeon potwierdziła swoją pozycję lidera w segmencie kanałów telewizyjnych dla dzieci. Wczoraj zanotowała najlepszy wynik oglądalności w swojej historii, czyli 11,3% Shr w grupie 4-12. Systematycznie rośnie również pozycja stacji Nick Jr dla młodszych widzów, która w analogicznym przedziale uzyskała wynik 6,5% Shr. Cała grupa kanałów - Nick Jr., Nickelodeon, Nickelodeon HD – osiągnęła w sumie wynik 19,75% Shr.
To był najlepszy dzień w historii badań telemetrycznych Nickelodeon Polska, czyli od marca 2009 roku. W grupie 4-12 lat Nickelodeon uzyskał wynik 11,3% Shr. Tym samym kanał potwierdził swoją pozycję lidera segmentu stacji telewizyjnych dla dzieci. Szybko rośnie również pozycja Nick Jr., którego wczorajszy wynik w grupie 4-12 lat to 6,5% Shr. Stacja, która w kwietniu 2015 zajmowała 8. pozycję w zestawieniu kanałów dziecięcych, systematycznie pnie się do góry i w marcu znalazła się na 3. miejscu.
Tak dobre wyniki Nickelodeon zawdzięcza mocnym nowościom ramówkowym, takim jak nowe odcinki serialu „Niech żyje Król Julian”. Niesłabnącą popularnością wśród młodych widzów cieszą się pozycje takie jak „Shimmer and Shine”, „ICarly”, „Sam&Cat”, „Henio Dzióbek” czy „Niebezpieczny Henryk”. Z kolei na antenie Nick Jr. królują pozycje dla najmłodszych widzów takie jak „Psi Patrol”, „Dora poznaje świat”, czy „Blaze i megamaszyny”.
Świetne wyniki kanałów linearnych wspiera komunikacja w mediach społecznościowych oraz aplikacja Nickelodeon Play, która umożliwia dzieciom dowolne poruszanie się po rozbudowanej galerii kontentu ponad 120 pełnych odcinków, shortów i kilkanastu gier. Wśród dostępnych tytułów, widzowie znajdą m.in. „SpongeBob Kanciastoporty”, „Chica Vampiro. Nastoletnia wampirzyca”, „Niech żyje Król Julian”, „Game Shakers. Jak wydać grę”, „Wojownicze Żółwie Ninja”, „Bella i Buldogi”, czy „Sam & Cat”. Codziennie w aplikacji pojawia się nowa porcja rozrywki, w tym nowe odcinki programów i seriali. Aplikacja oferuje również szereg interaktywnych elementów takich jak przycisk „nie dotykaj”, który po naciśnięciu uwalnia dodatkowe niespodzianki, które przypadną do gustu młodym użytkownikom.
Nowa aplikacja działa na urządzeniach mobilnych z systemem iOS i Android, jest możliwa do pobrania z Apple Store i Google Play.