27. styczeń 2015
Ferie zimowe z Nickelodeon

Ferie zimowe z Nickelodeon

Z okazji ferii zimowych operatorzy: Orange, +nc+ oraz Multimedia Polska udostępnią kanały Nickelodeon, Nickelodeon HD oraz Nick Jr. w otwartych oknach oraz w usługach VOD. Z kolei Toya pokaże w otwartym oknie Nickelodeon oraz Nick Jr., a Inea - Nickelodeon HD. Dodatkowo, wybrane programy z kanału Nickelodeon i Nickelodeon HD będą dostępne w usłudze VOD Multimedia Polska, +nc+, Orange , Vectry a także w sieci Toya oraz Inea. Przez sześć tygodni ferii najmłodsi widzowie mogą oglądać bez opłat przygody swoich ulubionych bohaterów.

Od 21 stycznia do 1 marca wszyscy cyfrowi abonenci Orange, +nc+, Multimedia Polska, Toya i Inea będą mogli oglądać wybrane kanały z grupy Nickelodeon w tzw. „otwartym oknie”. Dodatkowo w ciągu sześciu tygodni trwania akcji Orange, +nc+, Multimedia Polska, Toya, Inea oraz Vectra udostępnią wyselekcjonowane programy w ramach usługi wideo na życzenie (VOD). Abonenci,
w zależności od oferty operatora, otrzymają bezpłatny dostęp do biblioteki kilkudziesięciu najpopularniejszych programów z kanałów Nick Jr., Nickelodeon i Nickelodeon HD dzięki czemu, będą mogli śledzić przygody „SpongeBoba Kanciastoportego”, „Dory małej podróżniczki”, „Pingwinów
z Madagaskaru” oraz wielu innych znanych i lubianych postaci w specjalnie wyselekcjonowanych zimowych odcinkach. Z kolei dla starszych widzów przygotowana została specjalna oferta obejmująca najpopularniejsze seriale live-action, takie jak „Sam & Cat” oraz „Victoria znaczy zwycięstwo!”.
U wybranych operatorów spotkanie z bohaterami tych programów będzie połączone z szeregiem konkursów z atrakcyjnymi nagrodami, które z pewnością przypadną do gustu młodym widzom.
To już kolejna tego typu akcja przeprowadzona przez Viacom wspólnie z największymi operatorami satelitarno-kablowymi w Polsce. Po sukcesie projektu z czerwca zeszłego roku, zorganizowanego z okazji Dnia Dziecka, Viacom zdecydował się na jego powtórzenie w ferie zimowe – mówi Maja Porczyńska, Key Account Director w dziale Content Distribution & Sales, VIMN Poland.
Szczegółowe informacje na temat akcji znajdują się na stronach poszczególnych operatorów.

Mijający rok był bardzo udany dla stacji Nickelodeon. Ulubione dziecięce programy, takie jak
„Sam & Cat”, „Piekaczki”, „SpongeBob Kanciastoporty”, „iCarly” czy „KungFu Panda” w 2014 przyciągnęły przed telewizory 5.8% Shr, co stanowi wzrost o ponad 11% w stosunku do 2013 roku. Najlepszym dniem w dotychczasowej historii stacji był 9 października 2014r., kiedy kanał Nickelodeon Polska osiągnął wynik aż 11.2% Shr w grupie docelowej 4-12 lat.