10. październik 2014
Nickelodeon Polska dziękuje widzom za najlepszy wynik oglądalności

Nickelodeon Polska dziękuje widzom za najlepszy wynik oglądalności

W czwartek, 9. października, stacja Nickelodeon Polska zanotowała najlepszy wynik w swojej dotychczasowej historii, osiągając aż 11.2% Shr w grupie 4-12 lat!

To był najlepszy dzień w historii badań telemetrycznych Nickelodeon Polska, czyli od marca 2009 roku. Tak dobre wyniki stacja zanotowała dzięki mocnym pozycjom ramówkowym. Niesłabnącą popularnością cieszy się wśród młodych widzów serial „Sam i Cat” (2,3% RT i 8,6% Shr) opowiadający historię dwóch przyjaciółek o skrajnie różnych charakterach. Na drugim miejscu uplasował się „George prosto z drzewa”, zrealizowany na bazie popularnego filmu (2,1% RT i 12,2% Shr), następnie „iCarly”, hitowy serial o grupie przyjaciół wydających internetową gazetę (2,05 RT i 9,6% Shr). Październikowa nowość stacji, „Piekaczki”, również wzbudziła duże zainteresowanie wśród młodych widzów (1,9% RT i 10,8% Shr).

W jesiennej ramówce stacji, w ramach kampanii Zanurz się w niezwykłości Nickelodeon, poza wspomnianymi „Piekaczkami”, znalazło się wiele ciekawych propozycji, m.in. kolejna seria przygód ferajny małych psotnych rybek, czyli „Bąbelkowy świat gupików”, nowe perypetie bohaterek serialu „Sam i Cat”, czy bajka „Geronimo Stilton”. Jej tytułowy bohater to gadająca mysz, która jest autorem bestsellerów i pracuje jako dziennikarz dla fikcyjnej gazety „Rodent’s Gazette”. Jeszcze w październiku, na młodych widzów czeka szereg nowych przygód z Timmym Turnerem w roli głównej, czyli premierowe odcinki serialu „Wróżkowie chrzestni”. W dzień Halloween, czyli 31 października, na antenie Nickelodeon zagości specjalny blok z premierowymi filmami „Monster High” i „Night of the living Fred” oraz ze specjalnymi, „strasznymi” odcinkami.

Kampania Zanurz się w niezwykłości Nickelodeon to nie tylko ramówka. Na widzów czeka również specjalna strona internetowa, umożliwiająca stworzenie własnego programu z ulubionymi serialami, którym można dzielić się z przyjaciółmi, czy obejrzenie fragmentów nieemitowanych jeszcze odcinków. Co tydzień, na http://www.nick.com.pl/niezwyklosc pojawiają się kolejne Nickowe „niezwykłości“, a co dwa tygodnie – nowe nagrody w konkursie. Aby o nie powalczyć wystarczy wybrać swój ulubiony program.

Bazowa strona internetowa kanału, www.nick.com.pl, także cieszy się dużym zainteresowaniem widzów. Tylko we wrześniu odwiedziło ją prawie 332 tysięcy fanów, generujących ponad 4,37 mln mln odsłon. Serwis jest przeznaczony dla dzieci i rodziców, zawiera bibliotekę materiałów wideo, konkursy z atrakcyjnymi nagrodami oraz gry z bohaterami poszczególnych seriali. Drugim popularnym źródłem zabawy dla młodych widzów w „sieci” jest fanpage kanału na Facebooku, który gromadzi już 418 tysięcy fanów z Polski.

Dane: AGB Nielsen, TechEdge, Poland, 9.10.2014, 06.00-21.00h, kids 4-12 (dane nie ważone)