27. czerwiec 2014
MTV LACOSTE L!VE, czyli ruszają najgorętsze imprezy tego lata

MTV LACOSTE L!VE, czyli ruszają najgorętsze imprezy tego lata

Z początkiem lipca rusza wspólna akcja MTV Polska i marki Lacoste, która potrwa do końca września. Osią działań jest platforma konkursowa lacoste.mtv.pl oraz 3 imprezy klubowe organizowane w Warszawie i w Poznaniu.

Działania związane są z wprowadzeniem nowego zapachu Lacoste L!VE. MTV Polska razem z marką Lacoste zaproszą do udziału w konkursie – wystarczy opublikować kreatywne zdjęcia i filmy zainspirowane hasłem marki Lacoste L!VE „Nowy zapach, nowy punkt widzenia” i użyć tag’a #MTVLACOSTELIVE na portalach Instagram, VINE, Twitter lub za pomocą specjalnej zakładki na Facebooku. Wszystkie prace pojawią się na stronie lacoste.mtv.pl i zostaną poddane ocenie internautów. Twórcy najpopularniejszych prac będą mieli szansę zaprezentowania się na antenie MTV oraz otrzymają zestawy perfum marki Lacoste L!VE.

MTV Lacoste L!VE to także cykl wakacyjnych imprez organizowanych w Warszawie i Poznaniu. Już 19 lipca w warszawskim klubie Iskra odbędzie się MTV LACOSTE L!VE POOL PARTY @ ISKRA POLE MOKOTOWSKIE, podczas którego wystąpią m.in. KAMP!, DJ Boogie i inni. Druga impreza odbędzie się w poznańskim klubie Kontenerart już 9 sierpnia. Na MTV LACOSTE L!VE @KONTENERART zagrają takie zespoły jak THE PLOY, Ragaboy, Kovvalsky i inni. Finałowa impreza połączony z wystawą najlepszych zdjęć, odbędzie się w Warszawie 6 września.

Wydarzenia wspiera kampania reklamowa na antenie MTV Polska oraz w social mediach. Poza kanałem MTV Polska akcja będzie promowana w kanałach ivideo, na nośnikach zewnętrznych oraz w drogeriach i punktach sprzedaży produktów marki Lacoste. Akcja potrwa od początku lipca do końca września. Ze strony MTV Polska za koncepcje imprez oraz kreacje odpowiada dział Brand Solutions Viacom International Media Networks, we współpracy z agencjami De Facto i The Sign. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy MEDIACOM, a za koordynację projektu odpowiada jednostka specjalna MediaCom Beyond Advertising (MBA).