30. maj 2014
Tydzień rekordowej oglądalności dla Comedy Central Polska

Tydzień rekordowej oglądalności dla Comedy Central Polska

W tygodniu od 19 do 25 maja kanał Comedy Central Polska pobił swój dotychczasowy rekord oglądalności uzyskując średni udział na poziomie SHR % 1,86 w swojej grupie docelowej, czyli wśród widzów w wieku od 18 do 34 lat.

Tak wysoki wynik zapewniły stacji hity ramówkowe, m.in. maraton „Teorii wielkiego podrywu”, „Dwóch i pół”, „Przyjaciele”, „Jak poznałem waszą matkę” oraz „Jeden gniewny Charlie”. Wysoką popularnością cieszą się też nowości, m.in. serial „Przereklamowani”.

Najwyższa tygodniowa oglądalność to nie jedyny powód do dumy w ostatnim czasie. We czwartek, 22 maja kanał uzyskał SHR % 3,3 w swojej grupie docelowej (18 - 34) i SHR % 1,7 w grupie komercyjnej 16 - 49. Wyniki Comedy Central Polska w pierwszych pięciu miesiącach 2014 roku są wyższe o 52% od zeszłorocznych.

Duża popularność kanału jest zasługą nie tylko silnej oferty programowej, ale też dodatkowych działań promocyjnych. Jednym z nich była akcja przeprowadzona podczas warszawskiej Nocy Muzeów, kiedy to Antoni Syrek-Dąbrowski, Karol Kopiec, Michał Kempa i Maciek Adamczyk ze Stand-Up Polska rozśmieszali ludzi czekających w kolejkach do najbardziej obleganych miejsc, jak Centrum Nauki Kopernik, Zachęta, Muzeum Narodowe, czy Centrum Sztuki Współczesnej. Komicy wręczali uczestnikom Nocy Muzeów małe upominki od Comedy Central.