04. czerwiec 2014
Maj najlepszym miesiącem w historii Comedy Central Polska

Maj najlepszym miesiącem w historii Comedy Central Polska

Maj był najlepszym miesiącem pod względem oglądalności w historii kanału Comedy Central Polska. Stacja uzyskała 1,56 Shr% w swojej grupie docelowej, czyli wśród widzów w wieku od 18 do 34 lat. Ten wynik oznacza wzrost o 34% w porównaniu do kwietnia 2014r.

Oglądalność Comedy Central Polska w pierwszych pięciu miesiącach 2014 roku jest wyższa o 52% w stosunku do tego samego okresu zeszłego roku. W maju Comedy Central Polska był trzecim najchętniej oglądanym kanałem spośród kanałów dystrybuowanych wyłącznie na platformach kablowych lub satelitarnych. Rekordowy wynik miesięczny to nie jedyny powód do dumy dla twórców stacji. 22 maja był najlepszym dniem pod względem oglądalności w historii kanału z wynikiem 3,3 Shr% w grupie docelowej 18-34 i 1,7 Shr% w grupie 16-49.

Średni czas spędzany przez widzów na oglądaniu propozycji programowych Comedy Central Polska wyniósł w poprzednim miesiącu 70 minut. To także najwyższy wynik w historii kanału. Za sukcesem oglądalności stacji stoją hity ramówkowe, wśród których znalazły się m.in. maraton „Teorii wielkiego podrywu”, „Dwóch i pół”, „Przyjaciele”, „Jak poznałem waszą matkę” oraz „Jeden gniewny Charlie”. Wysoką popularnością cieszą się też nowości, m.in. serial „Przereklamowani”. Na lipiec kanał przygotował kolejne ciekawe propozycje, wśród których znajdzie się m.in. seria „Dads”.

Sukces oglądalności Comedy Central Polska, oprócz dobrze sprofilowanej oferty programowej, buduje także popularność kanału w mediach społecznościowych. Fanpage Comedy Central na Facebooku gromadzi już ponad 160 tysięcy fanów. Wystarczy wspomnieć, że dzięki dużej liczbie polubień i udostępnień post opublikowany zaraz po konkursie Eurowizji dotarł do niemal 900 tysięcy osób. Jego zasięg był o 454% wyższy od średniego zasięgu pozostałych postów na fanpage Comedy Central Polska.