26. maj 2014
Kanały dziecięce VIMN i najwięksi operatorzy platform kablowo-satelitarnych ze specjalną ofertą dla młodych widzów na Dzień Dziecka

Kanały dziecięce VIMN i najwięksi operatorzy platform kablowo-satelitarnych ze specjalną ofertą dla młodych widzów na Dzień Dziecka

VIMN, właściciel kanałów dziecięcych Nick JR, Nickelodeon Polska oraz Nick HD wraz z operatorami kablowo - satelitarnymi z okazji zbliżającego się Międzynarodowego Dnia Dziecka przygotował prezent dla młodych widzów.

Przez dwa tygodnie, od 26 maja do 9 czerwca, wszyscy abonenci Cyfrowego Polsatu, Vectry, Multimedia Polska, Orange, Netii, Inei, telewizji Toya, Promax oraz SM Grudziądz będą mogli oglądać wspomniane kanały dziecięce w tzw. „otwartym oknie”.
Dodatkowo w ciągu dwóch tygodni trwania akcji abonenci: Cyfrowego Polsatu, Multimedia Polska, Vectry, Orange oraz Inea w ramach usługi wideo na życzenie (VoD) otrzymają bezpłatny dostęp do biblioteki kilkudziesięciu najpopularniejszych programów z kanałów Nick JR, Nickelodeon i Nick HD.

To pierwsza tak duża akcja VIMN i operatorów - mówi Maja Porczyńska odpowiedzialna w VIMNza współpracę z operatorami. Wierzę, że możliwość śledzenia przygód ulubionych bohaterów naszych kanałów dziecięcych na antenie i w usłudze VoD, w połączeniu z szeregiem konkursów i atrakcyjnymi nagrodami przypadnie do gustu młodym widzom, a naszym partnerom biznesowym pomoże budować z nimi jeszcze lepsze relacje – dodaje Porczyńska.

Dzięki „otwartemu oknu” abonenci 9 zaangażowanych w akcję platform będą mieli dostęp do linearnej oferty dziecięcych kanałów VIMN z takimi seriami live action jak: „Hotel 13”, „Nawiedzeni”, „Sam & Cat” czy „Grzmotomocni”. Fani kreskówek będą mogli śledzić losy bohaterów takich seriali jak m.in.: „Wojownicze Żółwie Ninja”, „Sanjay & Craig” czy „Legenda Korry”. Najmłodsi widzowie z kolei mogą uczestniczyć w przygodach „Dory, Małej Podróżniczki”, „Psiego Patrolu” czy zabawnych rybek z „Bąbelkowego Świata Gupików”.

Projekt wspierać będzie szereg działań promocyjnych i komunikacyjnych. Pojawią się one na antenach własnych kanałów, na stronie internetowej Nickelodeon Polska: www.nick.com.pl, fanpage kanału na Facebooku: https://www.facebook.com/nickelodeonpolska oraz w kanałach komunikacji współpracujących operatorów platform kablowo - satelitarnych.

Właścicielem kanałów Nickelodeon Polska, Nick HD i Nick JR jest VIMN - Viacom International Media Networks. Od początku br. Nick JR i Nickelodeon Polska mogą chwalić się rekordowymi wynikami oglądalności*. Nick JR w styczniu zanotował wynik 5.1% Shr, w lutym średni udział wzrósł do 6.4% Shr, a w marcu aż do 6.6% Shr. Wraz z kwietniowymi wynikami, średni udział wyniósł 5,8%. Takie rezultaty kanał Nick JR osiągnął dzięki mocnym pozycjom ramówkowym sprofilowanym pod najmłodszych widzów. Z kolei Nickelodeon Polska w lutym osiągnął Shr 5,3%, co uplasowało go na pierwszym miejscu wśród kanałów dziecięcych w grupie 4-12 lat. W marcu uzyskał w tej samej grupie docelowej udział na poziomie 4,5% i zapewnił sobie tym samym drugie miejsce wśród dziecięcych kanałów kablowo-satelitarnych (ustępując w tej kategorii tylko Nick JR., Shr 4,54%).

*dane za AGB Nielsen, TechEdge, Poland, 01.01-30.04.2014, 06.00-21.00h