18. marzec 2014
MTV Polska śle podziękowania swoim widzom. Milionowy fan pojawił się na facebookowym profilu stacji

MTV Polska śle podziękowania swoim widzom. Milionowy fan pojawił się na facebookowym profilu stacji

MTV Polska dziękuje swoim fanom, bo jako pierwszy polski kanał telewizyjny może pochwalić się 1 000 000 polubień na facebooku.

MTV Polska jest jedną z najaktywniejszych marek w obszarze mediów społecznościowych. Oprócz Facebooka, stacja jest aktywna również na Twitterze, gdzie jej konto obserwuje ponad 456 tysięcy internautów. Filmy na kanale YouTube stacji zostały wyświetlone już niemal 7 000 000 razy. Profil MTV Polska w Google Plus śledzi już 140 tysięcy użytkowników. Ponadto kanał jest obecny na Instagramie, Pintereście, Asku i w serwisie Tumblr.

„Media społecznościowe to dla MTV naturalne środowisko. Staramy się być wszędzie tam, gdzie nasi widzowie mogą szukać pomysłu na dobrą zabawę. Milion polubień potwierdza rozrywkową siłę MTV” – komentuje Beata Węgrzyn, odpowiedzialna za social media w strukturze Viacom International Media Networks . „W imieniu zespołu MTV Polska dziękuję wszystkim fanom stacji za to, że są z nami i obiecuję, że nie pozwolimy się Wam nudzić ani przez chwilę” – dodaje Beata Węgrzyn.

Tylko w 2013 roku stacja MTV zdobyła w Polsce ponad 300 tysięcy nowych fanów, co oznacza wzrost o 52%. Bardzo udany był również początek nowego roku, w styczniu profil stacji miał ponad 77 tysięcy nowych polubień. Najbardziej dynamicznie grono fanów kanału rosło w okresie od listopada 2013 r. do lutego br. - stacja zyskała wtedy ponad 185 tysięcy fanów. Miało to bezpośredni związek
z ramówką stacji, w której w tym czasie królowała pierwsza edycja „Warsaw Shore”.