21. styczeń 2014
 „Warsaw Shore – Ekipy z Warszawy” najlepiej oglądanym programem MTV Polska - podsumowanie

„Warsaw Shore – Ekipy z Warszawy” najlepiej oglądanym programem MTV Polska - podsumowanie

Jeszcze żaden program w dotychczasowej historii MTV Polska nie przykuł uwagi tylu widzów, fanów i internautów, co „Warsaw Shore”.

Oglądalność programu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” przebiła wszelkie oczekiwania. Każdej niedzieli przygody 8 młodych imprezowiczów oglądało średnio 178 tys. osób, a najpopularniejsze odcinki (29.12, 19.01 i 1.12) przyciągnęły przed telewizory 2% widzów z grupy 16-49 i 1,2% wśród wszystkich widzów powyżej 4 roku. Był to najlepszy wynik spośród wszystkich programów MTV Polska od momentu notowania wyników oglądalności poszczególnych programów, czyli od 2006 roku. Dzięki tak dużemu zainteresowaniu widzów, MTV Polska od października 2013 notowało stały wzrost w rankingach stacji telewizyjnych.

Ogromne zainteresowanie programem znalazło przełożenie również na ilość fanów w serwisach społecznościowych. Oficjalny profil programu na FB zgromadził już ponad 208 tys. osób, profile poszczególnych uczestników - od kilkudziesięciu do prawie 100 tys. fanów, a memy powstałe z bohaterami serialu liczyć można już w tysiącach.

Wysoka oglądalność wszystkich odcinków programu oraz ogromne zaangażowanie widzów utwierdziło stację MTV, że program „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” warto zaprezentować widzom w innych krajach. Dlatego od 13 stycznia 2014 roku program będą mogli obejrzeć widzowie z Niemiec, Szwajcarii, Holandii, Danii, rejonu Flandrii oraz Norwegii, Szwecji i Finlandii.

- Nie spodziewaliśmy się aż takiego zainteresowania programem oraz tak wysokich wyników oglądalności praktycznie każdego odcinka – mówi Jerzy Dzięgielewski, dyrektor programowy MTV Polska. – W historii polskiego MTV nie było jeszcze tak popularnego programu, jak „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”, dlatego stacje MTV z innych krajów pokażą go swoim widzom. Dotychczas polscy widzowie mieli okazję zajrzeć na angielskie imprezy w „Geordie Shore”, czy walijskie w „The Valleys”. Czas pokazać, jak imprezują młodzi Polacy - dodaje.