13. luty 2014
Viacom International Media Networks podpisał umowę o współpracy z Telewizją Puls

Viacom International Media Networks podpisał umowę o współpracy z Telewizją Puls

Telewizja Puls podpisała umowę o współpracy strategicznej z koncernem medialnym Viacom International Media Networks (VIMN).

W ramach współpracy od marca 2014 roku na obydwu kanałach nadawcy (TV Puls i PULS 2) zostaną wyemitowane trzy bloki tematyczne animacji z Nickelodeon. W sumie w kanałach Telewizji Puls pokazanych zostanie ponad 600 odcinków różnorodnych programów z portfolio grupy Nickelodeon.

Zawarta w dniu 12 lutego 2014 roku umowa o współpracy strategicznej obejmuje emisję trzech obrandowanych bloków tematycznych dla dzieci na antenie kanałów TV Puls i PULS 2, które w sumie w każdym miesiącu docierają do prawie 27,5 mln widzów. Od marca 2014 roku na antenie TV Puls i PULS 2 wyemitowanych zostanie ponad 600 odcinków kultowych produkcji Nickelodeon, w tym popularne „Pingwiny z Madagaskaru”, „SpongeBob Kanciastoporty” i „Kung Fu Panda”. Widzowie zobaczą również wiele nowości, m.in. „Fanboy i Chum Chum”, „Psi Agent”, „Zagroda wg. Otisa” , „Hej Arnold”, „Planeta Sheena”, „Psi Patrol”, „Jimmy Neutron Mały Geniusz”, „Wojownicze Żółwie Ninja”, i „KotoPies”. Umowa została podpisana na 2 lata.

- Jesteśmy bardzo podekscytowani kolejnym etapem naszej współpracy z Telewizją Puls – mówi Caroline Beaton , SVP International programme Sales, VIMN. – Dla rynku takiego jak region North, umowa z tak strategicznym partnerem jest wzmocnieniem pozycji marki Nickelodeon. Nasi partnerzy wiedzą, że mogą polegać na jakości stale powiększającego się portfolio rozrywkowego kontentu dla dzieci. Wiedzą, że taka oferta programowa i postaci rozpoznawalne na całym świecie zapewnią ich stacji atrakcyjną propozycję dla widzów i dobre wyniki oglądalności” – dodaje.

- Bardzo cieszymy się z faktu, że poszerzamy zakres naszej współpracy z firmą Viacom. Jako lider rynku w segmencie rodzinnej rozrywki oraz w grupie widzów w wieku 4-9 lat, stale dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić widzom TV Puls i PULS 2 ofertę programową na najwyższym poziomie, a animacje z Nickelodeon najwyższą jakość gwarantują. Wierzymy, że nasze partnerstwo będzie bardzo owocne dla obydwu stron – mówi Dariusz Dąbski, Prezes Telewizji Puls sp. z o.o.

Umowa obejmuje również wsparcie cross-promocyjne pomiędzy stronami w obszarze działań on-air i off-air. Dotychczas TV Puls codziennie o godz. 19.00 emitował 2. i 3. sezon popularnej kreskówki „Pingwiny z Madagaskaru”, która szybko stała się jednym z topowych programów TV Puls w grupie 16-49. Rekordowa emisja animacji miała miejsce w TV Puls w dn. 27.01.2013 roku, gdy „Pingwiny z Madagaskaru” oglądało ponad 470 tysięcy widzów z grupy komercyjnej.