10. luty 2014
Premierowy odcinek „Enjoy the view <3 Natalia” z dobrymi wynikami oglądalności i zwiększoną dostępnością

Premierowy odcinek „Enjoy the view <3 Natalia” z dobrymi wynikami oglądalności i zwiększoną dostępnością

Premierowy odcinek najnowszego reality show z Natalią Siwiec „Enjoy the view <3 Natalia”, który 9 lutego o 22:00 wyemitowała stacja VIVA Polska, zapewniło stacji średni udział na poziomie 1,607.

W niedzielę 9 lutego o godz. 22.00 na kanale VIVA Polska premierę miał pierwszy odcinek programu „Enjoy the view <3 Natalia”. Znana dotychczas z kolorowych pism celebrytka zaprosiła widzów do swojego domu, by pokazać swoje codzienne życie z mężem Mariuszem, pracę, wizytę w programie Piotra Najsztuba oraz zabawę z przyjaciółmi. Nie zabrakło odważnych scen i zabawnych sytuacji. Do 16. lutego materiał ten dostępny będzie również w serwisach Onet VOD - vod.pl oraz ipla.tv.

Premierowy odcinek programu obejrzało niemal 65 tys. widzów w grupie 4+. Z kolei w grupie docelowej (13-29) stacja zanotowała Shr na poziomie 1,607. Dzięki dużemu zainteresowaniu programem, wzrosła liczba fanów stacji w mediach społecznościowych – fanpage VIVA Polska na Facebooku zanotował ponad 804 tys. fanów, a profil stacji na Instagramie przekroczył liczbę 5 tys. followersów.

W związku z dużym zainteresowaniem programem, pierwszy odcinek reality show będzie dostępny od 9. do 16. lutego nie tylko na stronie www.viva-tv.pl, lecz również za pośrednictwem serwisów Onet VOD - vod.pl oraz ipla.tv.

- Cieszymy się z tak dużego zainteresowania programem – mówi Marta Hopfer, PR Manager stacji VIVA Polska. – Natalia Siwiec to obecnie jedno z najbardziej elektryzujących nazwisk w polskim showbiznesie, wiec uznaliśmy, że tylko ona może być gwiazdą pierwszego od wielu lat celebrity reality show z prawdziwego zdarzenia. Aby pokazać program szerszej widowni, zdecydowaliśmy się udostępnić premierowy odcinek programu nie tylko na viva-tv.pl, lecz również na vod.pl oraz ipla.tv. Dzięki temu jeszcze więcej widzów będzie mogło zajrzeć do świata Natalii Siwiec – dodaje.

Programowi towarzyszy kampania promocyjna na antenie kanałów z portfolio Viacom – VIVA Polska, MTV Polska i Comedy Central, w mediach społecznościowych oraz na platformach vod.pl i ipla.tv. Na stronie ww.viva-tv.pl/ oraz na fanpage’u programu udostępnione są również materiał zza kulis oraz dodatkowe materiały z programu.

Więcej informacji na:
https://www.facebook.com/EnjoyTheViewLoveNatalia
https://www.facebook.com/VIVAPolska
http://www.viva-tv.pl/