06. listopad 2013
„Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” z kampanią reklamową

„Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” z kampanią reklamową

Już w niedzielę, 10 listopada na antenie MTV Polska wyemitowany zostanie pierwszy odcinek najbardziej oczekiwanego programu tej jesieni - „Warsaw Shore”. Wprowadzeniu nowej produkcji towarzyszy kampania reklamowa, która potrwa do końca listopada.

Główny nacisk działań promocyjnych położony jest na internet, a ich uzupełnieniem jest outdoor i spoty zapowiadające program w sieci kin. Szeroko zakrojone działania promocyjne w internecie prowadzone są na stronach typu user generated content (np. demotywatory.pl, kwejk.pl), stronach www (np pudelek.pl, ckm.pl) i ich wersjach mobilnych, serwisach wideo (np. youtube.com, tvnplayer.pl). W dniu premiery serialu na portalach społecznościowych (facebook, twitter, instagram) uruchomione zostaną oficjalne profile uczestników, w których pokażą swoje życie poza kamerami oraz będą mogli bezpośrednio kontaktować się z fanami.

„Warsaw Shore” jest nasza najważniejszą pozycją programową tej jesieni, więc wydaje się być oczywistym, że wspieramy program bardzo intensywną kampanią reklamową. Wybraliśmy te media, które są szczególnie popularne wśród odbiorców MTV oraz pozwolą zaprezentować produkcję w najbardziej przekonujący sposób – komentuje Hanna Hedberg, vice-prezes MTV North ds. marketingu i komunikacji.

Zdjęcia bohaterów programu „Warsaw Shore” są również widoczne w przestrzeni publicznej. Kampania outdoorowa obejmuje city light’y w 8 miastach Polski oraz siatkę na warszawskim domu handlowym SMYK. Trailer programu wyświetlany jest również w kinach sieci Multikino, Cinema City oraz IMAX. Dodatkowo naklejki promujące program pojawiły się w wagonach warszawskiego metra.

Za koncepcję kampanii odpowiada dział kreatywny MTV Polska, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative.

Program „Warsaw shore - Ekipa z Warszawy” prezentuje zwariowane losy grupy młodych Polaków - czterech kobiet i czterech mężczyzn - wybranych podczas castingów w kilku miastach Polski. Przez cały październik kamery towarzyszyły uczestnikom „Warsaw Shore” w domu, w pracy oraz podczas szalonych imprez. Amerykański pierwowzór serii, czyli „Jersey Shore” zdobył olbrzymią popularność na całym świecie. Wyniki oglądalności programu były tak dobre, że wyprodukowano kilka lokalnych wersji programu, czyli „Geordie Shore” (Newcastle, Anglia), „The Valleys” (Cardiff, Walia) oraz „Gandia Shore” (Gandia, Hiszpania). Polska edycja programu, która od momentu ogłoszenia budzi ogromne emocje widzów, jest największą produkcją w historii grupy kanałów wchodzących w skład MTV Northern Europe.