10. wrzesień 2013
Trzeci sezon serialu INNA w MTV wsparty dużą kampanią reklamową

Trzeci sezon serialu INNA w MTV wsparty dużą kampanią reklamową

Już 15 września na antenie MTV Polska rusza trzeci sezon popularnego serialu „Inna”. Wprowadzeniu premierowej produkcji MTV na polską antenę towarzyszy kampania reklamowa, która potrwa do końca miesiąca.

Działania promocyjne prowadzone będą w telewizji i sieci kin, w prasie, outdoorze oraz w internecie. Wsparcie reklamowe serialu obejmuje również szkoły średnie i gimnazja, a także sklepy odzieżowe, gdzie serial będzie promowany za pomocą plakatów i naklejek.

Działania w telewizji obejmą kanały z portfolio Viacom International Media Networks. Działania prowadzone w internecie obejmą strony typu user generated content, strony mobilne, serwisy wideo (np. youtube.com, demotywatory.pl, onet.pl) oraz portal społecznościowy Facebook. Zapowiedź serialu będzie też wyświetlana w kinach na ekranach i w holach na monitorach plazmowych. Dodatkowo, w wybranych tytułach z segmentu prasy kobiecej i młodzieżowej (KMag, Twist, Hot Moda& Shopping, Bravo Girl), pojawią się reklamy prasowe.
„Projektując kampanię staraliśmy się być tam, gdzie są nasi obecni i potencjalni odbiorcy. Stąd tak szeroki dobór mediów” - komentuje Jerzy Dzięgielewski, dyrektor programowy MTV Polska.

Planowaniem i zakupem mediów dla Viacom International Media Networks zajmuje się dom mediowy Initiative. Adaptację materiałów kreatywnych na rynek polski VIMN Polska zrealizował we własnym zakresie.