04. wrzesień 2013
Gif Me More – nowa kampania Telepizzy z telefonią komórkową MTV Mobile

Gif Me More – nowa kampania Telepizzy z telefonią komórkową MTV Mobile

Telepizza została nowym partnerem MTV Mobile, sieci telefonii komórkowej skierowanej do uczniów i studentów. Wspólnej akcji, która rozpocznie się 4 września, towarzyszy kampania w mediach, w MTV, Viva, Comedy Central, Comedy Central Family oraz VH1

„Gif Me More” to nowy projekt MTV Mobile, w ramach którego hiszpańska sieć pizzerii zaoferuje użytkownikom operatora specjalne menu. Warunkiem uczestnictwa w akcji jest posiadanie aktywnego konta w MTV Mobile.

- Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie kanałów TV i platform cyfrowych z portfolio Viacom jako bazy do komunikowania dodatkowych benefitów dla klientów MTV Mobile – tłumaczy Marta Pawelec, Mobile Product Manager MTV Mobile. – Jednak główny nacisk chcemy położyć na dotarcie do naszej grupy docelowej przy wykorzystaniu siły social mediów zarówno naszych marek jak i Telepizzy, dzięki czemu mamy gwarancję osiągnięcia satysfakcjonującego zasięgu - dodaje Pawelec.

Projekt będzie wspierany w internecie, na stronach internetowych kanałów z portfolio Viacom, gdzie zaplanowana jest kampania odsłonowa oraz w serwisach www obojga partnerów.

Cieszymy się, że jako pierwsza firma z sektora HoReCa mamy okazję współpracować z telefonią MTV Mobile – mówi Ewa Minda-Korczak, kierownik działu marketingu Telepizza Poland. – Wspólna akcja z jednej strony oferuje szereg benefitów użytkownikom sieci, z drugiej jest szansą na przyciągnięcie nowych klientów do naszych lokali – podkreśla.

MTV Mobile to telefonia komórkowa Viacom International Media Networks i T-Mobile skierowana do osób młodych, chcących połączyć muzykę, rozrywkę z nowoczesną technologią komórkową. Aktualnie w MTV Mobile zarejestrowanych jest ponad 160 tys. użytkowników.

Telepizza to marka, która poza Polską znana jest w takich krajach jak Hiszpania, Chile, Portugalia czy od niedawna również Chiny. Pierwszy lokal powstał w sercu Madrytu, gdzie obecnie znajduje się centrala firmy. Sieć utworzona we wspomnianych krajach składa się z ponad 700 lokali. Do Polski Telepizza zawitała w 1992 r. Pierwszy lokal powstał w Warszawie przy ulicy Prostej. Obecnie sieć krajowa liczy 121 restauracji i sukcesywnie się rozwija dzięki wprowadzonemu w 2001 r. systemowi franczyzowemu.