13. sierpień 2013
Gala „MTV EMA Pre-Party” po raz pierwszy w Polsce.  Realizację telewizyjną i organizację wydarzenia MTV powierzyło Agencji TVN.

Gala „MTV EMA Pre-Party” po raz pierwszy w Polsce. Realizację telewizyjną i organizację wydarzenia MTV powierzyło Agencji TVN.

Gala „MTV EMA Pre-Party” odbędzie się 30 października w warszawskiej Soho Factory. Podczas uroczystości zostanie wręczona nagroda dla polskiego zwycięzcy w kategorii "Best Polish Act”. Laureat zawalczy o statuetkę dla najlepszego europejskiego artysty.

Agencja TVN na podstawie umowy TVN Media z Viacom International Media Networks Poland odpowiedzialna będzie zarówno za organizację wydarzenia (technika, udźwiękowienie i oświetlenie, aranżacja sali oraz sceny), jak i kompleksową obsługę telewizyjną. Z wydarzenia powstanie kilkudziesięciominutowa relacja, która zostanie wyemitowana w stacji MTV Polska 10 listopada, czyli w dniu, w którym odbędzie się gala MTV Europe Music Awards w Amsterdamie oraz na antenie TVN - pod koniec listopada.

Dziennikarze Agencji TVN przygotują materiały newsowe zapowiadające galę, a także relację z wydarzenia (w tym rozmowy z uczestnikami) w postaci klipów wideo, które za pośrednictwem serwisu agencyjnego x-news będą udostępnione mediom do bezpłatnej publikacji (w tym do osadzania wideo na stronie w playerze x-link).

- Ze względu na nasze doświadczenie zarówno w dużych realizacjach telewizyjnych, jak i w skutecznej dystrybucji materiałów wideo, jesteśmy gotowi do obsługi tak dużych wydarzeń. Zyskają na tym również partnerzy sieci x-link, którzy za naszym pośrednictwem otrzymają wyjątkowo atrakcyjny, ekskluzywny kontent wideo – mówi Tomasz Nabakowski, Dyrektor Działu Licencjonowania Treści i Produkcji Zleconej.

- MTV Europe Music Awards to wydarzenie, które elektryzuje każdego roku cały świat rozrywkowy, bez wątpienia jedno z najważniejszych na mapie muzycznych imprez na świecie. Po raz pierwszy w historii poczujemy przedsmak tych emocji w Warszawie, na krótko przed galą w Amsterdamie. Cieszymy się, ze produkcję MTV EMA Pre-Party mogliśmy powierzyć tak doświadczonemu partnerowi, jakim bez wątpienia jest TVN – komentuje Darek Janczewski, country manager VIMN Polska.

Agencja TVN istnieje od 2009 roku, działa w strukturach TVN Media sp. z o.o. Zajmuje się produkcją i dystrybucją newsowych materiałów wideo dla klientów w Polsce i za granicą, świadczy usługi producenckie i broadcastingowe.

Serwis agencyjny x-news (www.x-news.pl) to największy w Polsce serwis agencyjny z newsowymi materiałami wideo, audio, foto z kraju i z zagranicy. Korzysta z niego ponad 2000 przedstawicieli polskich mediów. W serwisie znajdują się zarówno materiały płatne jak i przeznaczone do bezpłatnej publikacji. Codziennie w x-news publikowanych jest ok. nowych 150 klipów wideo, w tym kilkadziesiąt zagranicznych.
Z x-news związana jest platforma x-link (www.x-link.pl) umożliwiająca publikację klipów wideo na dowolnej stronie internetowej z wykorzystaniem technologii embedowania. Materiały wideo wyświetlane są w playerze x-link, mogą być do nich dołączane reklamy.

Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio kanały telewizyjne grup Youth and Music (MTV,VH1, MTV Live HD), Kids and Family (Nickelodeon, Nickelodeon HD oraz Nick Jr.) oraz Entertainment (Viva, Comedy Central, Comedy Central Family, Viacom Blink!), jak również witryny internetowe, oferujące łącznie ponad 700 godzin treści wideo, 100 gier i 50 000 teledysków. Dopełnieniem multimedialnej oferty jest telefonia komórkowa MTV Mobile. Globalnie spółka jest częścią koncernu Viacom.

Więcej informacji udziela:
Agnieszka Odachowska
Communications Manager
Viacom International Media Networks Northern Europe
M +48 516 018 483
odachowska.agnieszka@vimn.com

VIMN w social media:
http://www.facebook.com/vimnpolska