05. sierpień 2013
Kolejny miesiąc świetnych wyników dla Nickelodeon Polska

Kolejny miesiąc świetnych wyników dla Nickelodeon Polska

05 sierpnia 2013 r. W lipcu br. Nickelodeon Polska przebił swój czerwcowy rekord oglądalności i osiągnął jeszcze lepsze wyniki - Shr na poziomie 6,5% i udział w rynku na poziomie 0.8%.

Lipcowe dane są najlepsze w całej historii stacji. Rekordową ilość odsłon oraz video streamingu zanotowała również strona nick.com.pl. W czerwcu Nickelodeon Polska osiągnęło świetne wyniki oglądalności Shr na poziomie 6,1% w paśmie 06.00-21.00. W lipcu stacja przebiła te wyniki osiągając 6.5% Shr i RT 0.8%. Największą popularnością cieszyły się wakacyjne programy w godzinach 9:00-11:00, a ulubione programy dzieci to niezmiennie „Pingwiny z Madagaskaru”, „Wróżkowie chrzestni”, „Big Time Rush” i „Spongebob Kanciastoporty”. Nowością w zestawieniu jest program „Turbo dudly - psi agent”.

Rekordowe zainteresowanie odnotowała również strona nick.com.pl.

Całkowita liczba unikalnych użytkowników wyniosła 244 162 UU, co stanowi 38% wzrost w porównaniu z lipcem 2012 roku i aż 26% w porównaniu z czerwcem 2013. Tak wielu użytkowników strona odnotowała tylko w maju 2013 roku.

Ogromną popularnością cieszył się również video streaming. Zainteresowanie programami Nickelodeon dostępnych na nick.com.pl zwiększyło się ponad dwukrotnie (103%) w porównaniu do czerwca 2013 roku i aż o 69% w porównaniu do ubiegłego miesiąca. Całkowita liczba streamów, czyli 1 082 624, była absolutnym rekordem w dotychczasowej historii nick.com.pl.

- Lipcowe wyniki kanału Nickelodeon – dotyczące zarówno anteny, jak i platformy internetowej – udowadniają, że obrana przez nas strategia dobrze się sprawdza. Składamy naszym widzom obietnicę i dotrzymujemy jej. Podstawowa wartość Nicka: „Kids first”, jest obecna tak w naszych propozycjach programowych, jak i w samej marce. Bardzo nas cieszy, że widownia to zauważa i docenia, czego dowodem są lipcowe wyniki oglądalności. Jesteśmy konsekwentni w naszych działaniach, co z pewnością będzie jeszcze bardziej widoczne już tej jesieni - komentuje Christina Blankenburg, dyrektor PR Nickelodeona na region północny.

Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio kanały telewizyjne grup Kids and Family (Nickelodeon, Nickelodeon HD oraz Nick Jr.), Youth and Music (MTV,VH1, MTV Live HD) oraz Entertainment (Viva, Comedy Central, Comedy Central Family, Viacom Blink!), jak również witryny internetowe, oferujące łącznie ponad 700 godzin treści wideo, 100 gier i 50 000 teledysków. Dopełnieniem multimedialnej oferty jest telefonia komórkowa MTV Mobile. Globalnie spółka jest częścią koncernu Viacom.

Więcej informacji udziela:
Agnieszka Odachowska
Communications Manager
Viacom International Media Networks Northern Europe
M +48 516 018 483
odachowska.agnieszka@vimn.com

VIMN w social media:
http://www.facebook.com/vimnpolska