27. maj 2013
MTV Polska wspiera zwyciężczynię X Factor i innych młodych ludzi w realizacji marzeń

MTV Polska wspiera zwyciężczynię X Factor i innych młodych ludzi w realizacji marzeń

W niedzielę 26 maja odbył się finał najpopularniejszego talent show w Polsce, programu X Factor. Dla szczęśliwej zwyciężczyni, Klaudii Gawor, MTV Polska przygotowało nagrodę specjalną, która umożliwi jej dotarcie na szczyty list przebojów.

Dzięki MTV, Klaudia nakręci swój pierwszy profesjonalny teledysk, który będzie promowany na antenie stacji z portfolio Viacom International Media Networks.
- W MTV Polska wierzymy, że należy ze wszystkich sił wspierać młodych, utalentowanych ludzi we wszystkich dziedzinach ich życiowych pasji – powiedział Jerzy Dzięgielewski, dyrektor programowy MTV i VH1. – Na początku swojej kariery Jay-Z powiedział „Nie chcę pieniędzy – chcę szansy” i dlatego jesteśmy przekonani, że możliwość nagrania w pełni profesjonalnego klipu oraz jego promocja na antenie MTV Polska to dla Klaudii niepowtarzalna możliwość zaistnienia w świadomości słuchaczy – dodaje.

Nagroda dla Klaudii Gawor to kolejny przykład, kiedy MTV Polska angażuje się w projekty wspierające młodych ludzi w realizacji ich życiowych pasji. W lutym 2013 roku MTV Polska zainicjowało kampanię społeczną pod hasłem #mypolishdream, skierowaną do młodych ludzi, którzy stają na progu dorosłych wyborów życiowych. W krótkich spotach bohaterowie akcji, m.in. blogerka modowa Maffashion, muzyk Radzimir Dębski, szef agencji interaktywnej Yuri Drabent, pokazali, że droga na szczyt nie jest łatwa, lecz dzięki pasji, pracy i wytrwałości, można osiągnąć sukces. Akcja odbiła się szerokim echem w mediach i w środowiskach młodzieżowych – liczba wyświetleń online poszczególnych klipów przekroczyła 53 tys.

- Dla naszych widzów, czyli przedstawicieli pokolenia Milenijnego, realizacja swoich pasji oraz aspiracji życiowych jest ogromnie ważna – mówi Jerzy Dzięgielewski. – Miarą sukcesu jest dla nich nie tyle ilość zer na koncie, ile wytrwałość i siła w dążeniu do celu. Bardzo doceniamy tych, którzy nie boją się realizować swoich marzeń i wiemy, że w tej drodze potrzebne im jest odpowiednie wparcie merytoryczne, a akurat na muzyce znamy się jak mało kto.

Oprócz nagrody od MTV Polska, Klaudia Gawor wygrała kontrakt płytowy, 100 tysięcy złotych oraz samochód.

Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio kanały telewizyjne grup Kids and Family (Nickelodeon, Nickelodeon HD oraz Nick Jr.), Youth and Music (MTV,VH1, MTV Live HD) oraz Entertainment (Comedy Central, Comedy Central Family, Viacom Blink!), kanał VIVA, jak również witryny internetowe, oferujące łącznie ponad 700 godzin treści wideo, 100 gier i 50 000 teledysków. Dopełnieniem multimedialnej oferty jest telefonia komórkowa MTV Mobile. Globalnie spółka jest częścią koncernu Viacom.

VIMN w social media:
http://www.facebook.com/vimnpolska
http://twitter.com/vimn_polska