17. maj 2013
Metamorfozy Under20 na antenie VIVA Polska

Metamorfozy Under20 na antenie VIVA Polska

Od kilku tygodni trwa konkurs „TOP FACE Under20” marki kosmetyków Under20 oraz stacji VIVA Polska. Zwyciężczyni konkursu zostanie twarzą marki oraz wygra zakupy o wartości 3000 PLN w towarzystwie profesjonalnej stylistki i ekipy VIVA Polska.

Akcja skoncentrowana jest wokół działań na facebooku oraz na antenie VIVA Polska. Aby wziąć udział w konkursie, uczestniczki muszą zamieścić swoje zdjęcie na profilu marki Under20 na facebooku oraz uzasadnić, dlaczego to właśnie one powinny wygrać totalną metamorfozę. Każdego tygodnia ekipa programu IN&OUT wyłoni jedną dziewczynę, którą weźmie udział w profesjonalnej zmianie wizerunku przy udziale stylistów Under20, fryzjera i makijażystki. Następnie cała przemiana zostanie zaprezentowana w programie IN&&OUT.

Spośród pięciu dziewczyn widzowie i internauci wybiorą tę, której metamorfoza wzbudziła największe zainteresowanie. Zwyciężczyni zdobędzie główną nagrodę – zostanie Międzynarodową Ambasadorką Marki w Internecie oraz wybierze się na zakupy ze stylistką o wartości 3000 PLN.

Akcja promowana jest za pomocą spotów konkursowych zachęcających do zgłoszeń, belek promocyjnych umieszczonych przy wybranych programach na antenie VIVA Polska, na stronie http://www.viva-tv.pl/, na https://www.facebook.com/UnderTwenty oraz na stronie marki www.undertwenty.pl, gdzie cała akcja relacjonowana jest na Blogu U20.

Akcje przygotowała agencja NEXT oraz dom mediowy STARCOM, za profil marki na Facebooku odpowiada Blue Box Media, za stronę internetową Discipline, kreacje telewizyjne przygotował zespół VIVA Polska.

Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio kanały telewizyjne grup Kids and Family (Nickelodeon, Nickelodeon HD oraz Nick Jr.), Youth and Music (MTV,VH1, MTV Live HD) oraz Entertainment (Comedy Central, Comedy Central Family, Viacom Blink!), kanał VIVA, jak również witryny internetowe, oferujące łącznie ponad 700 godzin treści wideo, 100 gier i 50 000 teledysków. Dopełnieniem multimedialnej oferty jest telefonia komórkowa MTV Mobile. Globalnie spółka jest częścią koncernu Viacom.

VIMN w social media:
http://www.facebook.com/vimnpolska
http://twitter.com/vimn_polska