10. maj 2013
Be Viacom promuje PlayStation®Vita wśród młodych użytkowników

Be Viacom promuje PlayStation®Vita wśród młodych użytkowników

10 maja 2013 r. Rusza kampania reklamowa platformy rozrywkowej PlayStation VITA. Działania skierowane do dzieci w wieku 6-12 lat przygotowane zostały przez be Viacom, wewnętrzną strukturę Viacom International Media Networks ds. sprzedaży.

Działania potrwają od 2 czerwca br. i zostały zaplanowane pod kątem wsparcia platformy PS VITA wśród użytkowników w wieku 6-12 lat i wykorzystały media z portfolio VIMN. W kanale dziecięcym z grupy Nickelodeon pojawiły się skrzydełka reklamowe oraz spoty, a także bilbordy sponsorskie. Bilbordy zostały również wykorzystane na kanale rozrywkowym Comedy Central podczas animowanego pasma weekendowego z takim przebojami jak „Pingwiny z Madagaskaru” czy „Kung Fu Panda”. W sieci kreacje pojawiły się w serwisie nick.com.pl i objęły bannery i skyscrappery oraz specjalne tło na stronie głównej.

Kreacje do kampanii przygotowało studio kreatywne Deep Falme, zaś za zakup mediów odpowiadał VIMN we współpracy z domem mediowym MediaDirection.
PlayStation Vita to przenośny system do gier oferujący innowacyjne sposoby gry i interakcji. Unikalne, intuicyjne i zróżnicowane sposoby sterowania pozwalają cieszyć się w pełni wciągającym klimatem i bogactwem gier, a całkowita integracja z PlayStation®Network oraz innowacyjne usługi społecznościowe pozwalają pozostać w stałym kontakcie z innymi graczami.

Działania promocyjne zostały skierowane by szczególnie podkreślić korzyści płynące z możliwości grania online z przyjaciółmi przy użyciu kilku konsoli PS VITA oraz multiplatformowość pozwalającą na granie w te same gry na konsolach Playstation 3 oraz PS VITA.

Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio kanały telewizyjne grup Kids and Family (Nickelodeon, Nickelodeon HD oraz Nick Jr.), Youth and Music (MTV,VH1, MTV Live HD) oraz Entertainment (Viva, Comedy Central, Comedy Central Family, Viacom Blink!), jak również witryny internetowe, oferujące łącznie ponad 700 godzin treści wideo, 100 gier i 50 000 teledysków. Dopełnieniem multimedialnej oferty jest telefonia komórkowa MTV Mobile. Globalnie spółka jest częścią koncernu Viacom.

VIMN w social media:
http://www.facebook.com/vimnpolska