05. lipiec 2013
Bardzo dobre wyniki MTV

Bardzo dobre wyniki MTV

W czerwcu br. stacja MTV osiągnęła bardzo dobre wyniki. Wzrost oglądalności kanału MTV Polska to przede wszystkim efekt atrakcyjnej dla młodego widza oferty programowej, ulepszonej ramówki oraz wiosennej kampanii marketingowej promującej nowe programy.

Wyniki oglądalności kanału MTV Polska w młodej grupie widzów rosną nieustannie od marca tego roku. W czerwcu br. stacja osiągnęła 0,5% udziału w rynku w swojej grupie docelowej (13-24). W porównaniu z danymi za maj br. jest to wzrost o 36% oraz o 36% lepszy w porównaniu do czerwca roku ubiegłego. Cieszą również wyniki ratingowe, które zwiększyły się o 27% w porównaniu do maja tego roku, co zarazem jest wynikiem o 17% lepszym niż w czerwcu 2012.

Stacja najsilniejsza jest w Prime Time (19:00-22:00) i tzw. Late Prime (22:00-00:00), kiedy to emitowane są przebojowe „Ekipa z Newcastle” i „Niemożliwe!”. Ponadto dużym zainteresowaniem widzów cieszą się programy takie jak „Nastoletnie matki”, angielska edycja „Operacja: Stylówa”, reality show „Snooki & JWoww” oraz paradokumentalny „Catfish” i program o metamorfozach „Brzydkie kaczątka”.
- Na niesamowicie konkurencyjnym polskim rynku TV, każdy wzrost cieszy. Szczególnie gdy wydaje się być rezultatem kampanii marketingowej – mówi Jerzy Dzięgielewski, dyrektor programowy MTV. -Ostatnie działania MTV Polska skierowane do widzów w przedziale wiekowym 13-24 zaowocowały wzrostem udziału w tej grupie. To o tę wyjątkowo wymagającą i mobilną widownię walczy MTV. Cieszy też rosnący ATS czyli średni dzienny czas oglądania stacji. To mocny sygnał dla działu programowego mówiący, że to na co widzowie trafiają przyciąga ich uwagę na dłużej niż 5 minut - dodaje.

MTV jest jedyną stacją telewizyjną dedykowaną pokoleniu Millenium, stale podąża za nowymi trendami i dąży do realizacji potrzeb młodej generacji widzów. Dla nich przygotowano wiele interaktywnych projektów umożliwiających różnorodne sposoby korzystania z treści MTV, m.in. aplikację Under the Thumb w ramach sieci komórkowej MTV Mobile. Umożliwia ona oglądanie najpopularniejszych programów MTV w komórce lub na ekranie komputera. Siła marki wyraża się również w social mediach, gdzie MTV utrzymuje pozycje lidera notując 1 miejsce wśród profili marek TV na FB (z ilością 722 tys. fanów) oraz 1 miejsce wśród wszystkich profili brandowych na Twitterze (284 tys. followersów). Nie bez znaczenia pozostaje dynamiczny wzrost liczby fanów na nowoutworzonych profilach na Instagramie i VINE.

Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio kanały telewizyjne grup Kids and Family (Nickelodeon, Nickelodeon HD oraz Nick Jr.), Youth and Music (MTV,VH1, MTV Live HD) oraz Entertainment (Viva, Comedy Central, Comedy Central Family, Viacom Blink!), jak również witryny internetowe, oferujące łącznie ponad 700 godzin treści wideo, 100 gier i 50 000 teledysków. Dopełnieniem multimedialnej oferty jest telefonia komórkowa MTV Mobile. Globalnie spółka jest częścią koncernu Viacom.

VIMN w social media:
http://www.facebook.com/vimnpolska