09. wrzesień 2019
Premiera dwunastego sezonu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”  już 22 września na antenie MTV Polska

Premiera dwunastego sezonu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” już 22 września na antenie MTV Polska

Od 22 września MTV Polska emitować będzie kolejny sezon „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”. Nowe odcinki będą dostępne przedmiarowo na platformie player.pl.

Emitowane od 2013 r. reality show pokazujące imprezowe życie młodych Polaków wciąż cieszy się ogromnym zainteresowaniem, co przekłada się na świetne wyniki oglądalności. Poprzedni sezon „Warsaw Shore” osiągnął średni SHR na poziomie 2,3% w grupie komercyjnej 16-49, zwiększając tym samym średnie wyniki kanału w tym przedziale czasowym o 58%. Rekordową widownię zgromadziła premiera odcinka jedenastego z 9 czerwca br. W tym dniu program osiągnął SHR na poziomie 4,4% w grupie 16-49, co było najlepszym wynikiem premierowej emisji od sezonu drugiego.

Z uwagi na tę niesłabnącą popularność stacja MTV Polska zdecydowała się na kontynuację formatu. Dwunasty sezon show, w którym uczestnicy będą bawić się w jednej z popularnych nadmorskich miejscowości, emitowany będzie od 22 września w niedziele o 23:00. W nowej edycji udział biorą: Ania ”Mała” Aleksandrzak, Ewelina Kubiak, Ewa Piekut i Anastasiya Yandaltsawa oraz Piotr Polak, Damian „Stifler” Zduńczyk, Kasjusz Życiński, Damian Graf i Patryk Spiker. Do imprezowiczów dołączy również gość specjalny, węgierski celebryta Gábor Szabó, znany jako Pumped Gabo. Przystojny kulturysta zdobył popularność w 2015 r., kiedy w sieci pojawiło się nagranie jego tańca z Festiwalu Muzyki Elektronicznej nad Balatonem. Od tamtej pory Gabo zdobył rzeszę fanów, którzy śledzą jego konto na Instagramie. Celebryta wystąpił w kilku programach telewizyjnych. Był głównym bohaterem reality show w telewizji RTL Spike, w którym widzowie mogli obserwować jego codzienne żyje.

Premierze dwunastego sezonu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” towarzyszy kampania promocyjna opierająca się głównie o materiały video. Wykorzystane będą najpopularniejsze media cyfrowe: YouTube, Facebook i Instagram. Za realizację kampanii odpowiada dział on-air VIMN Poland i agencja Liquid Thread, za zakup mediów dom mediowy Starcom. Podstawowym kanałem komunikacji z fanami programu są media społecznościowe. Profil show na Facebooku ma prawie 520 tys. fanów, a konto na Instagramie obserwuje ponad 205 tys. osób.

Najnowsze odcinki „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” emitowane będą od 22 września w niedziele o 23:00 na antenie MTV Polska. Następnego dnia użytkownicy serwisu player.pl będą mogli obejrzeć materiał online – bezpłatnie z reklamami lub w ramach pakietu bez reklam. Ponadto, właśnie na platformie player.pl, fani programu będą mogli, za dodatkową opłatą, oglądać nowe odcinki programu przed premierą telewizyjną.
Zdjęcia do dwunastego sezonu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” realizowane były w lipcu br. Producentem wykonawczym pozostaje Dragon Head.

Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio kanały telewizyjne Nickelodeon, Nickelodeon HD, Nick Jr., MTV, VH1, VIVA, Comedy Central, Comedy Central Family oraz Paramount Channel HD. Dopełnieniem linearnej oferty są aplikacje (m.in. MTV Play i Nickelodeon Play) oraz witryny internetowe oferujące łącznie ponad 700 godzin treści wideo, 100 gier i 50 000 teledysków.
Globalnie spółka jest częścią koncernu Viacom.